Fietsen is verslavend!

17 augustus 2016 - Leeheim, Duitsland

Al weer de zesde dag en we willen gewoon 's ochtends na het ontbijt weer op die fiets. Benieuwd waar we deze dag weer langs komen en wat we meemaken. Het is gewoon verslavend. Vanochtend langs de bekende Lorelei- rots in de Rijn gefietst. Kan me nog de verhalen hierover herinneren van mijn leraar Duits. Je ziet de Jungfrau al zitten boven op de rots, de schippers verleidend zodat die op de rotsen te pletter slaan....

We dachten aan het eind van de middag op een rustige camping aan een meertje te komen maar het bleek een drukte van belang te zijn. Geen camping waar we normaal zouden gaan staan. Maar goed, het is maar voor 1 nachtje. We konden in het dorp geen restaurant vinden en wel een supermarkt. Dus zelf maar wat ingrediënten gekocht. Een echt rennersmenu. Verse pasta (spätzle) met zalm en creme fraîche en een salade. De eiwitten zijn weer aangevuld!

1. Frans:
    17 augustus 2016
    Ziet er heel goed uit! Maar vergeet niet als je denkt een rustdag nodig te hebben ben je een dag te laat!!! Veel (fiets) plezier!!!
  2. Guus Versmissen:
    17 augustus 2016
    Jullie hebben het ritme goed te pakken. Leuk jullie te volgen ! En gelukkig nog steeds mooi weer. Wij vertrekken vrijdag naar Italie. We toeteren wel even als we in de buurt zijn. Groetjes en veilige reis gewenst ! Groetjes Barbara en Guus