De voorbereiding is in volle gang!

5 augustus 2016 - Wolvega, Nederland

Het aftellen is begonnen! Op vrijdag 12 augustus stappen we op de fiets. Erg veel zin in. Nu nog lijstjes afwerken. De laatste fietskleding aanschaffen, een tweede fietscomputer erbij, etc. De conditie is uitstekend dus dat zit wel goed. ​Mijn zus Ingrid gaat de eerste drie dagen onze auto rijden zodat we samen kunnen fietsen. Daarna gaat Adri elke ochtend eerst de auto naar het volgende etappe-punt brengen. Dan stapt hij op de fiets en fietst mij tegemoet. Halverwege treffen we elkaar en dan fietsen we het laatste stuk weer samen.

De eerste stop zal zijn in Huissen, net onder Arnhem, zo'n 135 km van Nijeholtpade. Daar woont mijn neef Guus met zijn vrouw Barbara. Toen hij op Facebook zag dat we plannen maakten om naar Rome te gaan fietsen bood hij spontaan hun huis als 'B & B' aan. Geweldig. En dan te bedenken dat ik daar vroeger als 12-jarig meisje graag ging logeren omdat ze net een baby hadden gekregen.
Petra

1. Hanneke:
    9 augustus 2016
    Wens jullie alle succes die je nodig bent !
    Hoop dat het allemaal heel voorspoedig mag verlopen en dat het jullie brengt hetgeen je er van verwacht.
    Vind het leuk om door jullie ogen zo mee te kunnen reizen.
    Good luck.
  2. Margriet:
    10 augustus 2016
    Wat n prachtige onderneming. Heel veel goeds toegewenst.
  3. Germa van Dijk:
    11 augustus 2016
    Heel veel plezier, en succes met deze uitdaging! Respect!
    Groetjes Germa